Leerkrachtassistent van Schatkist editie 3

In dit artikel worden verscheidene vragen rondom de Leerkrachtassistent van Schatkist naar voren. 

Ik heb een eigen thema ingepland in Digiregie, maar zie dit niet terug in de Leerkrachtassistent. Hoe kan dat?
In de Leerkrachtassistent worden alleen activiteiten getoond waaraan een digibordmodule is gekoppeld. Activiteiten bij een eigen thema zijn per definitie niet aan een digibordmodule gekoppeld.


Ik heb een activiteit ingepland in Digiregie, maar zie deze niet terug in de Leerkrachtassistent. Hoe kan dat?
In de Leerkrachtassistent worden alleen activiteiten opgenomen waaraan een digibordmodule is gekoppeld. De door u geplande activiteit heeft geen digibordmodule en wordt daarom niet weergegeven.

Ik had begrepen dat Schatkist Editie 3 uit 18 ankers zou bestaan. Echter zijn niet alle ankers momenteel opgenomen in de Leerkrachtassistent. Wanneer kan ik de andere ankers verwachten?
De ankers die momenteel niet in de Leerkrachtassistent te vinden zijn, worden gedurende het schooljaar hier aan toegevoegd. In Digiregie wordt een bericht geplaatst zodra er een nieuw anker aan de Leerkrachtassistent wordt toegevoegd. 

Kan ik een eigen afbeelding uploaden bij het woordweb?
U kunt een eigen afbeelding uploaden bij het woord dat centraal staat in het woordweb. Dit doet u door op de button rechts onder de afbeelding te klikken (een open vierkantje met een pijl omhoog). Er verschijnt dan een dialoogvenster waarin u de eigen afbeelding kunt selecteren.

Wanneer ik van groep wijzig, wordt de nieuwe groep niet weergegeven. Hoe moet ik dit aanpakken? 
Wanneer de nieuw geselecteerde groep niet meteen wordt weergegeven, is het nodig om de pagina te vernieuwen. Hiervoor klikt u op F5.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten